donderdag 30 oktober 2008

Eindhoven 's nachts

Nog enkele foto's gemaakt deze week. Al een tijdje wilde ik een foto maken het bijzonder verlichte gebouw naast de kerk van stratumseind. Toevallig kwam ik ook nog langs de gebouwen van NRE aan de Nachtegaallaan. De hoofdingang wordt omgeven door twee rijen bomen die vanaf onder verlicht worden. Kortom leuk om in de avond te fotograferen. Omdat ik nog steeds wel eens HDR in de nacht wilde proberen ben ik hier een tijdje zoet geweest. In totaal zijn er 5 opnamen gebruikt voor deze foto. Het eindresultaat heeft wel een mooi mysterieus sfeertje gekregen vind ik zelf.

2 opmerkingen:

  1. Dat mooi verlichte gebouw heb ik nog nooit gezien terwijl ik er toch vaak genoeg 's avonds kom. Moet toch ook eens op zoek gaan! Mooie avondfoto's!
    http://sweettflower.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Joep, die tweede is super. Die eerste ook wel, behalve die twee gigantische sterren die toch wel een afleiding van het beeld geven imo..

    BeantwoordenVerwijderen