donderdag 23 oktober 2008

Gemeentebossen Heeze

Door al dat gedoe rond mijn afstuderen was ik bang dat er helemaal geen mooie herfstfoto's meer in zouden zitten. Op verschillende weblogs zag ik al weer prachtige herfstplaten verschijnen, maar gelukkig is het mij ook nog net gelukt.

De terugweg vanaf de Strabrechtse heide voerde me door de gemeentebossen van Heeze. Hier waren de herfstkleuren gelukkig nog niet verdwenen en ik heb dan ook vele foto's kunnen maken. Hieronder een kleine selectie van de mooiste exemplaren. Ik heb deze foto's allemaal gemaakt met een onder- en overbelichte versies om er later hdr foto's van te maken, maar doordat er veel wind stond die middag was dat vaak niet mogelijk. Ondanks dat ik steeds pas af gedrukt heb op het moment dat de wind even ging liggen, zag je steeds verschuivingen in de bladeren aan de bomen. Alleen de laatste foto is een hdr versie, maar ook hier zie je helaas kleine verschuivingen.

1 opmerking:

  1. mooie herfstfoto's Joep! Zowel composities als kleuren vind ik erg fraai.

    groetjes,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen