donderdag 23 oktober 2008

Strabrechtse heide

Wat doe je als je er zeker van bent dat je afgestudeerd bent? Juist, dan spring je op de fiets om foto's te gaan maken! Zeker gezien het prachtige weer op dat moment en het slechte weer wat voorspeld werd. Al een tijdje stond de Strabrechtse heide op mijn persoonlijke planning en afgelopen maandag had ik eindelijk tijd om me daar eens flink uit te leven. Zie hier de resultaten van die stralende met zonovergoten middag.

Het blijft vreemd hoor, ben je opeens ir. de Groot. Ach, het zal wel wennen...

3 opmerkingen:

  1. De tweede plaat vind ik erg mooi, na eventjes daar goed naar gekeken te hebben weet ik ook waarom. Door de sluierbewolking lijkt het dat de wind van rechts naar links gaat, maar juist aan de boom te zien gaat het van links naar rechts en dat maakt het voor mij een apart mooi beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je ir. titel! Ook netjes je foto's! Ik vind de lucht heel mooi!
    http://sweettflower.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi die tweede.. Wel een grote polarizerdisk :) Maar dat is altijd mooi imo :)

    BeantwoordenVerwijderen