woensdag 2 juli 2008

Koutouloufari

Afgelopen week naar Kreta toe geweest, naast de gebruikelijke vakantiekiekjes ook nog aan aantal mooie plaatjes kunnen maken. We (ik en mijn vriendin) hadden een leuk appartement in het kleine dorpje Koutouloufari, dat redelijk dicht bij Chersonisos ligt.

Het dorpje bestond uit een aantal piepkleine straatjes, waar soms maar met moeite een auto door kon. Hier een aantal van de straatjes, waarbij één van de foto's (natuurlijk) weer een HDR foto is. Helaas blijft de wind vaak de grootste boosdoener bij het maken van een geslaagde HDR foto, gezien enkele vreemde randjes langs sommige bladeren. Overigens heb ik de man op de laatste foto netjes gevraagd of ik een foto van hem en z'n pleintje mocht nemen. Hij was enigszins verbaast "Een foto? van mij? Haha", maar vond het wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten