woensdag 2 juli 2008

Nog een paar stukjes Kreta

Het laatste weekeinde van de week hadden we een auto gehuurd om nog wat meer van het eiland te kunnen zien. Die dagen hebben we erg veel kilometers gemaakt en erg veel gezien. Gelukkig is de benzineprijs daar nog een stuk lager! Hieronder enkele mooie platen gemaakt tijdens het verkennen van het eiland.

Helaas waren er die week bijna geen wolken aan de lucht, waardoor de luchten soms wel erg flauw worden. Jammer genoeg heb je dat als fotograaf niet zelf in de hand, dus dan toch maar foto's maken en er het beste van maken. Wel zie ik hier en daar duidelijke punten die verbeterd kunnen worden. Het doorkijkje had ik misschien beter als HDR foto kunnen maken. Nu is het een foto met uitgebeten lichten en dichtgelopen schaduwen, want je weet al dat dat gaat gebeuren als je de foto maakt.

Afgelopen week was natuurlijk ook meer een vakantie dan echt een fototrip, dus misschien moet ik ook gewoon tevreden zijn met de kiekjes die ik zo nu en dan tussendoor heb kunnen maken.

1 opmerking:

  1. Die bootjes en molens vind ik altijd zo mooi in dat soort landen. Om dan nog niet eens te spreken van de mooie straatjes! Dat laat je in deze foto's goed zien. Ik heb helemaal zin om weer die kant op te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen