woensdag 2 juli 2008

Samaria kloof

Een bezoekje aan Kreta kan natuurlijk niet gepaard gaan zonder een wandeling door de Samaria kloof. Deze kloof is een zeer nauwe kloof van ruim 16 km lang. De wandeling begint in de bergen met een flinke afdaling en langzamerhand wordt het dal steeds nauwer. Aan het einde kom je bij een klein plaatje aan zee uit, dat alleen te bereiken is over zee, omdat de bergen zo stijl zijn dat er geen weg naartoe gebouwd kan worden.

Afgelopen week had ik maar twee lenzen meegenomen, zodat ik me geen ongeluk zou lopen slepen met al dat glaswerk. Naast m'n standaard lens had ik er voor gekozen m'n groothoeklens weer eens mee te nemen. Achteraf was dit inderdaad een goede keuze want ze kwam prima van pas tijdens de wandeling. Bovendien, jezelf beperken tot een bepaalde brandpuntsafstand, prikkelt vaak juist de creativiteit, vind ik.

1 opmerking:

  1. 0 reactions... Strange... Where are people? Are they blind? :)

    FANTASTIC!!! AMAZING!!! :)

    You MUST come to Georgia again!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen