dinsdag 17 juni 2008

Bestuursfoto's

Iets heel anders dan mijn gebruikelijke werk waren deze bestuursfoto's van al weer enige tijd geleden. Omdat mijn vriendin in het bestuur gegaan is werd ik gevraagd de foto's te maken. Samen met nog een andere jongen van hun studievereniging hebben we die dag foto's staan maken. Uiteindelijk is het één van mijn foto's geworden. Wel heb ik nog erg veel werk aan de foto gehad voordat ik, maar ook de bestuursleden zelf, er allemaal tevreden over waren.

De kleuren versie is op het constitutiekaartje gekomen, hoewel ik zelf de zwart-wit versie ook heel krachtig vond. Voor de mensen die letten op de details: zoek de kloonverschillen tussen de twee foto's!

1 opmerking:

  1. De zwart wit versie is idd wel sterk. Maar voor deze jonge mensen is kleur toch wel beter denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen