zaterdag 29 december 2007

Uit de oude doos: Macro fotografie in Noorwegen

Het eerste bericht met foto's. Op dit moment heb ik nog niet alle nieuwe foto's online gezet, dus begin ik even met een aantal oudere foto's. Sowieso is het handig om eerst enkele berichten met oude foto's te doen voordat de nieuwe foto's komen, dan blijft de weblog in ieder geval chronologisch.
Deze foto's zijn gemaakt afgelopen zomer tijdens een rondreis door Noorwegen en Zweden. De eerste twee komen uit Zweden de andere drie uit Noorwegen. Macro fotografie geeft vaak verbazingwekkend mooie resultaten, iets dat helemaal niet interessant leek van een afstandje wordt van dichtbij ineens heel bijzonder.
Hieronder een vijftal foto's van: rendiermos, bosbessen, een azuurglazenmaker, een heideblauwtje en een morgenrood. Helaas had ik voor de glazenmaker niet de juiste lens bij de hand, maar het resultaat met mijn 'standaard' lens valt ook niet tegen. En ja ik weet het bij de vlinders had ik iets meer diafragma mogen gebruiken...

1 opmerking:

  1. 0 reactions again...

    I am disappointed... :(

    Butterflies and Dragonflies... Hehe yes, you love them... ;)

    BeantwoordenVerwijderen