zondag 21 juni 2009

Ven in de bossen van Heeze

Vanochtend is het dan eindelijk weer eens gelukt om vroeg op te staan. Misschien niet helemaal een goede keuze om op de langste dag van het jaar op te staan voor zonsopkomst... Dat betekent namelijk om 4:30 op de fiets zitten! Maar goed het was niet eens zo zwaar. En als ik dan weer de resultaten ziet ben ik blij dat ik het gedaan hebt.

Hetzelfde ven waar ik gister macro foto's gemaakt heb leek me een bijzondere locatie in de vroege ochtend. Waar ik op hoopte bleek waar te zijn: spiegelglad water en nevel. Jammer genoeg wilde de spreekwoordelijke konijntjes zich niet laten zien. Er vlogen hooguit twee eenden weg, voor de rest was er alleen het ven.

1 opmerking:

  1. 3 en 4 zijn het best.. Die nevel is ook mooi op 1 maar de foto lijkt wel scheef :S Of is dat gezichtsbedrog.. Naja :)

    kusjes vanuit Chili!

    BeantwoordenVerwijderen